no bankartoperation today. dammit!

(2 timmar senare..)

nu är jag tillbaka och jag är MYCKET missnöjd. jag och åsa hade klätt på oss våra blåa outfits, hoppat i dom orangea plasttoflorna modell ugli, satt badmössorna på huvudet och suttit och väntat på att patienten skulle sövas i nästan en timme när en syrra kom med meddelandet att patienten inte låg bra i narkosen och operationen fick ställas in pga höga risker. *gaaaah*
detta var dessutom tydligen detta väldigt ovanligt. hade hänt 2 gånger tidigare under de senaste åren och givetvis råkar vi ut för det ändå... dumma patient som inte kan sövas ordentligt!
okej, stackars patient också.. han vaknar upp och undrar hur operationen gått och får beskedet att den inte genomförts och att han får vänta ett tag till. det enda han fått är illamående efter narkosen. hoooraaaay.

85060-129

detta blev jag alltså snuvad på. morr.
okej, möjligen liiiite mindre blod eftersom det var en titthålsoperation. eller SKULLE ha varit en titthålsoperation iaf.

/ia, bitter igen.

låt: the bravery - open heart surgery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback