sista dagen på jobbet..

nu har jag jobbat min sista dag som rehabassistent på forsa rehab. nio veckor i sommar blev det. det ska verkligen bli superkul att komma tillbaka till uppsala men jag upptäckte att det kändes lite smått vemodigt att gå därifrån för sista gången. alla har verkligen varit jättesnälla..
..fast alla dessa ohemult tidiga morgnar kommer jag most certainly not att sakna! *burr*
det kommer kännas som värsta lyxen att ha en föreläsning vid nio nu jmf med att börja jobba kvart i sju och dessutom ha en mils resväg till jobbet. DÅ måste man upp tidigt!

nu är det sista terminen som väntar. dvs c-uppats och smärtkurs. c-uppsatsen är jag helt less på fastän vi knappt börjat skriva den ännu. det bådar inte gott.. men skriva måsteman om man vill ha ut sin legitimation. vilket jag vill.
alltså: tillbaka till ackis!

85060-110

här spenderar jag och alla andra sjuka gymnaststudenter sina dagar.

/ia

låt: nicolai dunger - something in the way


Kommentarer
Postat av: mamm

C-uppsatser ska vara jobbiga. Det är bara att bryta ihop och kämpa på. Allt är inte kul, men danande....

2006-08-17 @ 18:28:43
Postat av: H

sista terminen går nog fort, det finns ju så mycket roligt att göra vid sidan av pluggandet också. Och uppsatsen kommer gå finfint!

2006-08-17 @ 20:21:07
Postat av: ia

det som inte dödar härdar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback