tvivelaktigt innehåll?

Kom nyss på att jag hade glömt bort ett av mina intressen: att följa indikillens liv i evighetsserien www.questionablecontent.net. Nu måste jag läsa ikapp allt jag missat. Säkert har det inte hänt så mycket (vad gäller seghet är den nästan i sunset beach-klass). Att jag ens blev fast i serien berodde på att jag bara skulle fortsätta läsa tills de hånglade och det hände aldrig. Ja ja. Indie-Marten är helt söt i alla fall.



/Helga, som tydligen skaffat sig ett liv i sommar eftersom hon glömt bort en viktig del av datanördandet.

Kommentarer
Postat av: ia

jag trodde nästan att faye och sven skulle hångla idag, dom stod iaf på lämpligt avstånd. men icke. hon skällde bara ut honom. suck. jag blir frustrerad..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback