UAS 4,5 dl blod rikare..


nu har jag varit hos vampyrerna på UAS. de tog nästan en halvliter blod. för detta fick jag en t-shirt med ett hjärta. det står  "blodgivare ger med hjärtat" på den. dessutom fick jag en kopp choklad och en jättegod renklämma. ett vinnande koncept!
och de där decilitrarna blod mår jag fint utan. dessutom fick jag en karta järntabletter så jag är snart som ny!
..fast jag blev anklagad för att ha besvärliga vener.. är väl inte mitt fel att sjuksköterskorna väljer  högerarmen heller. hade de tagit vänster så hade de fått se på finfin ven!


 här går man in. det finns två fula ankskuplturer i entrén men om man vågar sig förbi dem så hägrar gratis mackor och hälsokontroll av blodet på köpet. alla borde ge blod.

/ia, live and kicking

låt: U2 - sunday bloody sunday




Kommentarer
Postat av: Anonym

En sån riktigt god medborgare du är! Jag vill också ge blod, du får ge mig moraliskt stöd nån gång så de ev kan tömma mig på lite. Så kan jag också känna mig som en god människa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback