cecilia needs..

har just skrivit klart och skickat iväg en rapport jag låg en smula efter med till urkund. skönt att kunna stryka nåt från listan! bara tre saker kvar. typ. blä. men det tar jag itu med i morgon.

hm. insåg just att jag inte har ngt att skriva. ångest, tvång och höstsäsong. och ekonomikums undergång.

roar mig med att göra "needs"-grejen på google. man skriver i sitt förnamn plus needs. jag fick:
"cecilia needs
to be around more members of the male species. what cecilia needs is more social interaction with boys her age."

haha. jag som tyckte jag tyckt upp mig lite på sistone i den frågan.. hmm.. tydligen inte tillräckligt då.

just nu känner jag dock att vad cecilia needs är lite sömn. å kanske ännu en varm macka. är beroende av det för tillfället vilket är dåligt ut klänningssynpunkt. nåja. det är så pass gott så det får beräknas vara värt det!

ia

låt: franz ferdinand - take me out
en very bra låt jag glömt bort existerade tills den spelades på velvet



Kommentarer
Postat av: H

Nu vet jag vad felet är - de ska ju vara i din ålder. Du kanske måste springa på nån läkar-83:a?

2006-12-10 @ 22:16:18
Postat av: ia

där blir det BESTÄMT nej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback