fyra kvällar kvar..

Jag börjar med nedräkning inför julen nu. Fast just idag känns allt rätt okej. Jag har lyxjobbat i fyra timmar, tio minuter hemifrån. Vi städade och jag fick betald thai-lunch, sämre arbete kan man ju ha. Nu datanördar jag mig fram tills nästa jobb. Jag har verkligen ingenting att skriva, men instämmer med Little Miss Sunshine-recensionen i föregående inlägg. Det var en underbar film, befriande att få skratta så tårarna sprutade (trots att det var sorgligt). Jag älskade hela den knäppa familjen.

Som sagt, jag känner mig ganska tom i huvudet just nu. De intressanta blogginläggens tid återkommer kanske. Om det någonsin funnits en sån tid. Våra läsarsiffror har gått ned på sistone..(haha, vad löjlig jag är som bryr mig om sånt egentligen).

/Helga

Sufjan Stevens - Put the lights on the three
Sufjan har gjort en jättemysig julskiva att varva de övriga jullåtarna med, funkar säkert även för alla trångsynta indiekids som vägrar lyssna på ngt som inte kan betecknas som alternativt.


Kommentarer
Postat av: ia

om man bara lyssnar på små obskyra band med principen att om ngn annan hört talas om dem går de ej att lyssna på längre så missar man ju lots of bra musik! tex sufjan stevens julskiva. julskivor är väl typ det minst creddiga som tänkas kan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback