min teflon leeeever...

hipp hopp hurra. min teflon lever igen. jag ringde till tele2comviq och gnällde och nu jag fick min pin-kod. så bra. jga trodde för det första att kundtjänst inte skulla ha öppet pga julig helg och för det andra att de inte skulle vilja ge ut min pin-kod hur som helst men jag fick rabbla upp en massa saker och sen fick jag den. jaaaay. nu är jag glad igen och mitt blodtryck borde sjunka. men jag tänker klappa våffel och stevens anyway. dom är så söta.

over and out.

ia, fortfarande leg. klant men en glad sådan

låt: the smiths - some girls are bigger than other
stark iakttagelse av morrissey..

morr. varför går det inte att göra fet eller kursiv stil på bloggi helt plötsligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback