nike classic stl 41. ynk.

har just kommit hem från en omgång mellandagsshopping. det var tre timmars kamp för överlevnad. bytet blev ett par nike classic stl 41 (hur i hela friden har jag fått så stora fötter? har jag akromegali or what?) samt en hey baberiba-dvd som jag fick på köpet. mkt nöjd är jag. behövde verkligen ett par vanliga, gångvänliga sneakers eftersom min cykel blev stuuulen och jag måste traska överallt.

sitter här med mina sneakers på fötterna. dom ser inte SÅ enorma ut faktiskt. men stl 41.. kära nån. snart är jag uppe i paris hiltons stl 43-division. snyft. ibland undrar jag om mina fötter fortfarande växer?
dumma gener! 

jaja, egentligen är detta ett ynka problem. och vem bestämde att tjejer skulle ha små minifötter egentligen? det måste vara i askungen det hela började.  hon var den enda med tillräckligt ynka fötter för att kunna ha den säkert särdeles obekväma glasskon och därmed fick hon gifta sig med prinsen (som säkert var alldeles långtråkig och dödtrist..) i och för sig så kan jag faktiskt handla skor i vanliga affärer. jag får alltid i fötterna i skorna, detär bara det att jag får satsa på stl 40  eller 41 eller så. och då är det inget att gnälla över eg. mkt värre för dem som måste handla på specialskoaffärer med miniutbud.

så nu är det färdiggnällt om min skostorlek. det finns ju iaf inget man kan göra år det hela.. gilla lägte. gilla-la-la läget osv.. (usch. nu börjar jag citera tomas ledins förskräckliga låt.. bäst att sluta innan det spårar ur helt..)

over and out.

ia

låt: flogging molly - drunken lullabies
brorsans favoritirländare som gör rolig pubmusik.




Kommentarer
Postat av: Kech

Det är bra att ha stora fötter för det är alltid stora skor som finns kvar, du kan t ex köpa ett par snygga svarta stövlar på Dinsko för 250 kronor, så det har sina fördelar!

Postat av: ia

hmm.. det är sant. de stora storlekarna brukar finnas kvar. nu är jag liiite mindre bitter..

2006-12-29 @ 14:14:26
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback