pausfågel i bloggen

Jag har inte bloggat för att jag jobbat 32 timmar i sträck. Jag hoppas att Ia har en ännu bättre anledning. Ska bara skriva en rad. Eller två. Jag fryser och borde äta någonting. Är även sjukt trött. Men lyckades faktiskt sova nästan sex timmar på jobbet, vaknade dock panikslagen några gånger och trodde att jag inte hört larmet.

I övrigt är det bra. Måste ner på stan i morgon och försöka hitta några snygga skor till nyår. Jag kan inte skriva mer om någonting faktiskt. Lider av svårartad konfusion just nu. Gah.

/Helga

Moneybrother - Dom vet ingenting om oss
från Moneybrothers svenska skiva Pengabrorsan, min sambo lyssnar på den och den låter bra, så här på håll i alla fall..

Kommentarer
Postat av: ia

jag vet minsann någonting om er. hihi.

Postat av: H

eh, om mig och vem? inte här i bloggi tack..

2006-12-29 @ 19:14:16
Postat av: ia

nejdå.. strikt konfidentiellt!

2006-12-30 @ 20:07:25
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback