pokerpublik.. *yaaaawn*

ikväll har jag varit hos två kompisar i deras korridor och bakat brownie samt glott på en oändligt lång omgång poker. bakningen var trevlig och kakan blev sjukt god. jag fick dessutom slicka skålen! pokeren.. hrmm.. pokern.. var.. eh.. mindre rolig. det var sju personer som spelade. och jag. jag tyckte att jag skulle kolla på eftersom jag pinsamt nog har noll koll på hur poker går till. trots den enorma pokertrenden som funnits de senaste åren.  tänkte i min enfald att det går väl rätt snabbt att spela en omgång. typ 10 minuter eller så.. no way! dom satt över en och en halv timme och det var tydligen relativt lindrigt i sammanhanget. jag satt med den lilla pudeln doris i knäet och stirrade. det var sövande. fast doris var söt.

85060-422

nu är jag helt trött. trots att jag bara satt och glodde när de andra ansträngde sina hjärnor i pokeromgången. är förmodligen för korkad för poker. just nu är jag även för korkad för att skriva ngt vettigt så här sätter jag p.

goder natter. ia.

låt: the decemberists - the crane wife
så bra, så bra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback