sjukt utsparkad gymnast i am..

nu är jag properly utsparkad från sjukgymnastutbildningen. en sjukgymnastexamen innehåller ceremoni och mingel på skolan med bubbel och snittar tillsammans med familj och släkt. sen middag (vi var på norrlands) tillsammans med lärare, yngre sjukgymnaststudenter, färdiga sjukgymnaster och alla T6:ors familjer. blev massor av folk. och det var verkligen trevligt. god mat, bra tal, bra uppträdanden (bla framförde vi vår fina zlatanlåt med sjukt gymnastiskt text) och ett jättebra spex framfört av de duktiga T5:orna.

jag är helt nöjd.. fast det kändes konstigt att allt var till för oss. har varit på alla utsparkar som varit under min studenttid och nu var det helt plötsligt vi som kulle sparkas ut. weird.. men jag tänker återkomma nästa utspark. T7:orna (som man kallas då) blir alltid bjudna. då kan vi göra sjukgymnastzlatan igen.


lillebror tomas, jag (som plötsligt inte skiljer så mycket i längd jämfört med mina långa bröder) och storebror mikael minglar och vinglar på norrlands i väntan på insläppet till maten (som var jättegod!)


lyckades få en bild med alla samlade. mestadels sprang alla runt..


bild från det eminenta spexet med jul-kalletema. här har vi de sju dvärgarna med diverse sjukgymnastiskt problem som snövit snabbt (tyvärr ej i bild) löste.

åh. det var så bra! ska bara klara min måndagstenta i biomekanik så är jag typ innehavare till en styck legitimation. får sätta mig med biomekanikböckerna (för förhoppningsvis sista gången) i morgon. ynkedom!

ia, en ut sparkad sjuk gymnast

låt: thom yorke - harrowdown hill
radioheads thom yorke har gjort en skiva. den är ganska elektronisk och väldigt bra..

Kommentarer
Postat av: Helga

åh, en sån riktigt trevlig utsparksfest det verkar ha varit. Jag roade mig med att sortera brev till fru Balle i stället, roligare kunde man ju ha..grattis till examen!

2006-12-16 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback