tenta om fyra timmar och fem minuter. YNK!

blä. idag har jag den väldigt oefterlängtade biomekaniktentan. vill inte. fast den tar enligt skolan max en och en halv timme att skriva och sen är det över. antingen for ever eller så åtminstone fram till omtentan. ska försöka sätta mig nu snart och göra några sista vektorsummeringar. men egentligen så har jag fortfarande ingen aning om vad jag ska plugga på. och det känns ändå inte som att detta problem beror på att jag är fullärd utan snarare att jag har slut på övningsuppgifter och gamla tentor.


detta ska jag ägna mig åt idag. ynkedom.

hur det än går på tentus så kommer jag vara bra mycket lugnare ikväll.

over and out.

ia

låt: the tough alliance - 25 years and running
jag är 23 years and most certainly NOT running. kanske borde bli ändring på den saken? hmm.. nyårslöfte typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback