utbränd lagom till jul

Här sitter jag och försöker att inte slappna av för mycket eftersom jag snart ska ut på en trevlig cykeltur till posten. Gick upp kvart i sex i morse, fruktansvärt tidigt. Sen har jag jobbat från sju till femton, kom nyss hem och är egentligen alldeles för trött för det här. Jag klarar inte av ett liv som arbetande kvinna, jag vill vara slapp student för alltid. Tur att man har tre år kvar.

Ska inte skriva mycker mer, snart är det dags att värma på linsgrytemiddag. Någon ond typ hade sparkat av baklyset till min cykelidag, men effektiv som jag var slank jag in på Clas Ohlsson och köpte en helt ny cykelbelysning. Woho. Ska nästan bli kul att åka till Posten, då får jag ju inviga dem. Haha, här försöker man hitta positiva saker i tillvaron för att orka med märker jag. I morgon ska jag dubbeljobba igen. Sen är det skola och sen kanske jag i alla fall kan få en ynka sovmorgon.

Jag längtar till jul nu. För då får man vara ledig några dagar. Jag längtar efter att få komma hem till familjen, klappa hund och kattunge och få äta god mat och bara vara. Snart...

 den här sötnosen får jag hälsa på när jag kommer hem

/arbetsovan Helga..

Broder Daniel - Work
den här låten lyssnade jag typ på varje morgon på den tiden då jag hade ett heltidsjobb ("I gotta go to work, then hurry home, got to go to work, then hurry home. Oh every day is just the same
oh every day is just the same")

Kommentarer
Postat av: Special K

Åh det är vääärldens sötnos!!!!

Postat av: ia

hard work work.. hard work work. uscha. nu skrämmer du mig. jag som ska börja jobba nångång relativt snart. nu blev jag omotiverad.

2006-12-18 @ 19:40:07
URL: http://ynka.blogg.se
Postat av: ia

jag vill klappa den!

2006-12-20 @ 08:22:10
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback