var i #¤/%#&] tog snön vägen?

stapplade upp klockan sju i morse för att få tvättat lite innan jul. när jag kom utanför dörren var jag nära att stappla tillbaka till sängen i protest. snön som ramlade ner från himlen igår var typ borta!
jag blir upprörd!
värsta lömskt av snön att först snöa ner och sedan bara försvinna. skrutt-snö!

nu sitter jag och lyssnar på musik medan tvätten förhoppningsvis blir ren. det är trevligt. både med musik och ren tvätt.
borde nog gå och duscha mig själv också så även jag blir ren. sen ska jag hjälpa min roomie ta blodbrov på hennes hund. jag ska få äran att stasa av ally the hunds ben.

ally är en duktig hund. hon är utställningschampinjon (jag VET att det heter champion egentligen, jag bara väljer att bortse från det) och tävlar även i ngn svårare form av lydnad. nu ska hon få små bebivalpar. helt sjukt gulligt. jag kommer våldgästa åsas föräldrar (där ally-bally och bebisarna skall vara) hela tiden. det blir säkert smarta men helvilda små valps om de liknar ally det minsta. i helgen ska ally få träffa sin tillfälliga pojkvänshund som ska bli den stolta fadern till valparna. det blir årets action för hennes del det.


här är ally-bally i höstas när hon just vunnit ett förstapris i lydnad. både mat och en liten pokal fick hon..

over and out.

ia

låt: the shins - phantom limb
helt bra låt! åh.. jag gillar verkligen the shins!

Kommentarer
Postat av: mamm

Snön föll igår här också, men nu tinar den. Det blir en grön jul. Men jul blir det i vilket all som helst...

2006-12-20 @ 09:36:41
Postat av: ia

tur det..

Postat av: Emelie.

Helga: Listan :)
äh, oroa dig inte, det är nog inte så vanligt direkt att 89or kommer in. riktigt trevligt ställe iaf.
Kram påre

2006-12-20 @ 16:06:55
URL: http://e1989.blogg.se
Postat av: Helga

Åh, ska Ally-Bally få valpar? Gud så sött. Jag skulle vilja klappa dem!

2006-12-20 @ 16:55:06
Postat av: huvet

Här har det inte ens kommit nån snö, bara ytterst lite "florsocker" o det räknas ju inte :( Jag vill oxå klappa valpar (och fråga dem vad de gjort idag ;) )

2006-12-20 @ 19:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback