ynkedom!

åter ett gnälligt inlägg följer om mina i-landsproblem.

jag sitter hemma å glor ut genom mitt fönster. det ser ut som det redan börjar skymma i smyg och klockan är bara typ kvart i ett! har dessutom inte stuckit näsan utanför dörren yet så jag känner mig helt seeeeg och har gammal vissen bomull i hjärnan. måste ut och röra på mig! typ gå till ICA maxi och köpa strumpbyxor. dom har en sådan riktigt bra sort där. köpa strumpbyxor har jag planerat att göra i flera veckor men det är ju inte världens roligaste shopping direkt vilket gjort att det prioriterats till viktighetsfaktor 0. usch. jag borde bli mer glammig. handla strumbyxor på ICA frivilligt.. bah.

inte har jag ngn mat hemma heller. eller ingen frukost-kost iaf å det är deprimerande. dock mår jag typ illa nu vilket gör att jag är totalt o-sugen på allt vad mat heter. skyller på chokladbiten från min chokladkalender som jag nyss åt. den var äcklig, och tomten på kalendern ser ut som en religiös fanatiker.
pity!

har bara diskussionen kvar på rapporten jag håller på att skriva. det borde ju egentligen räknas som positivt.dock är min inspiration ute på promenad själv nånstans eftersom den tyckte att jag var ett tråkigt sällskap. kul. ska gå och leta upp den. den kanske åxå gått till ICA? pga frånvaro av inspiration känns den ynka diskussionsdelen på typ en halv till tre kvarts sida således lika oöverstiglig som att skriva en doktorsavhandling om teknisk fysik.


ett knytte.

japp. allt är ynklyst. ska sätta på mig något mer decent än pyjamasbyxor å kanske rent av lite rouge så  jag möjligen kan lura mig själv att jag är pigg som en spigg.

till verket.

särdeles gnällig ia

låt: band of horses - the funeral
munter låttitel en munter dag. men band of horses är faktiskt väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: H

adventskalenderchoklad är typ alltid äcklig (jag vill ha en kalender med lyxpraliner varje dag!), men jag håller med om att ICA-strumpbyxorna är typ de bästa man kan köpa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback