another sunny day

Jag borde inte sitta har nar det faktiskt ar riktigt fint ute. Det kommer sakert regna nar jag kommer ut harifran. Dessutom ar det iskallt i datasalen. I natt dromde jag att Ia hade skrivit ett blogginlagg i basta Maud Olofsson-anda dar hon klagade over att dagens ungdom skolkade for mycket. Hihi.

Igar var jag pa Roo Bar. Det ar ett trevligt stalle som till och med spelar san riktigt god musik ibland. Typ The Killers and The Strokes. Sant gillar jag. Ingen ynka spansk charterpop eller rnb. Jag har druckit tva ol pa pub varje dag sedan i tisdags, helt skumt. Folk dricker inte sig fulla har. Jag tycker folk ar konstiga. Sen kanner jag mig tragisk nar jag forfestar for mig sjalv pa rummet innan vi ska ses pa pub. 

Nasta vecka ska jag ev byta klass igen. Jag kanner mig som den besvarligaste student de haft. Hehe. Varje vecka hittar jag nat nytt att klaga pa. Har redan varit har tva veckor, det har faktiskt gatt fort. Men jag tror inte direkt att min engelska blivit battre. Kanske lite, hoppas jag i alla fall. 

Nu ska jag kolla hostels i London. Kanns som om det ar bast att stanna hela helgen, sa kan jag ta detlugnt med shoppingen. Det stora problemet ar dock att jag knappt har nagra pengar kvar. Ynkpynk.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback