falsk marknadföring!

morr. jag köpte en styck hårfärg på H&M idag och tanken var att håret skulle bli lite somrigt ljusare. enligt askens färgkartegrej så skulle det bli så.. men så blev icke fallet in vivo. inte det minsta!
det ser exakt precis ut som innan och då har jag ändå plågat mig med ammoniakluktande färgjox i håret en hel halvtimme.
håret blev väl lika slitet som efter en uppljusning bortsett att uppljusningen lyste med sin frånvaro.. haha *bittert skratt*
resultat efter dagens färgprojekt: slitet hår, ammoniakförgiftning och 60 kronor mindre i plånboken.

hmm. antingen så sliter jag ännu mera på håret och köper den där ljusaste färgen. fast urk. risk jag skulle se förskräcklig ut. dokusåpafärgad. big brother nästa. eller kanske som en stureplansbrutta. nästan lika illa det. ..eller så går jag till en frisör å blir fattig men får det förhoppningsvis ordentligt gjort. för nu SKA jag bli ljushårig. det är en principsak. hmm. om man kollar på de två alternativen så låter det sistnämnda som det smartaste. det kan tom en big brotherdeltagare räkna ut..

får väl gå här med slitet och oljusare hår tio dagar till tills första sommarjobbslönen behagar infinna sig på kontot.

ia, en smula bitter.




Kommentarer
Postat av: helgapelga

Men sa riktigt ynka att harfargen vagrade bleka ditt har. Jag rekommenderar nog ocksa dyr frisor framfor big-brother-kritvitt. Hur kommer det sig att landets ynkaste manniskor alltid samlas i big brother-huset? Jag sag pa Big Brother UK idag och det var precis likadana typer, bara ett annat sprak. Och min mamma tycker att JAG ska soka till Big Brother. Jag ar ju inte ens blond!

2006-07-16 @ 01:01:39
Postat av: ips

nä hur skulle det gå. fast du skulle iofs kunna vara en ulv i helgakläder och utsätta alla för spykologiska experiment. ingen skulle misstänka dig för manipulerande aktiviteter tack vare din medfödda ljuvhet.

2006-07-16 @ 16:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback