fånig stureplanstrend..

jag har just identifierat en stureplanstrend. blondinerna (85% av alla stureplanstjejer ÄR blondiner, det är vetenskapliga fakta baserat på studier av stureplan.se) har börjat med 80-talslugg. precis 80-talslugg åxå. sådan där sidkamning av luggen. dock inte i ngn moderare variant (trender brukar ju komma igen fast i ny version). väldigt roligt faktiskt. kommer ihåg att en del tjejer (de som ville vara lite coolare) hade luggen så på fyrans klassfoto 1994 (tydligen en återkommande trend åxå). jag minns att jag tyckte det var ganska fult faktiskt och denna åsikt står sig än idag. trodde aldrig jag skulle få se detta igen. vad får folk att tycka att detta är ett vinnande koncept? det är ju inte så att de kilar runt och är ironiska med komplett 80-talsoutfits. nej, det är samma jeans, high heels och små slinkiga toppar som tidigare men nu åxå kompletterat med denna lugg. fantastiskt. vad kommer härnäst? man kan bara fantisera.. :/

/I the spy

Kommentarer
Postat av: H

konstiga vinklar?

2006-07-30 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback