hangover

Detta land ar markligt. Jag ar sjukt lattpaverkad och blir extra bakis. Kanske ar tur att jag inte druckit sa manga ganger. Har headache from hell idag. Igar skulle jag prata svenska, men upptackte att jag inte kunde saga en enda korrekt mening. Det var sa skumt. Jag var tvungen att tanka efter for att inte grammatiken skulle bli helynka. Mycket konstigt hur snabbt saker andras. Nu kan jag inte prata nagot sprak, bara ynka pa bada sve och eng. Men det ar nog en annan sak nar man ar i sverige o slipper hora folk prata utrikiska omkring en hela tiden.


What? Jag skrev en massa text men den forsvann. Jaja. Suck. I morgon ar min sista dag. Jag har packat och ringt taxi. Det sistnamnda var dock lite laskigt for taxikillen pratade sjukt snabbt och med mitt ynka uttal kan han lika garna ha tolkat "4 am" som typ klockan sju pa kvallen eller nat.

Nu ska jag varma mikromat och ata brownies till det. Smaskens. Sen ska vi pa rockbar och jag ska bara dricka EN ol. Min sista Fosters's. Snyft. Nar jag kommer hem ska jag lagga in foton i bloggi. Jag alskar var blogg.

/Helga, for sista gangen fran utlandet...


Kommentarer
Postat av: i

en sådan riktigt god blogg detta är!

2006-07-28 @ 22:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback