some music..

Maste ocksa gora en musikuppdatering nu nar vi har sa fina kategorier. Eftersom jag inte kan fixa ny musik sa blir det gammal skapmat fran mp3:n, andock san riktigt god musik att lyssna pa nar jag kommer hem och behover relaxa.

For relaxing after school:

  • Josh Rouse - The whole night through
  • Blonde Redhead - Hated because of great qualities
  • The Smiths - Last night I dreamt that somebody loved me
  • Mew - Beautiful balloon
  • Her Space Holiday - Sleepy California
  • Ryan Adams - La Cienega just smiled
  • Sufjan Stevens - For the widow in paradise, for the fatherless in Ypsilanti
  • Eels - I need some sleep
  • Postal Service - Such great heights
  • Radiohead - Karma police

Och sa kanske lite partytips ocksa...

  • Secret Service - Ten o'clock postman
  • Sidsel Ben Semmane - Twist of love (trots att den var med i eurovision song contest..jag ar ju open -minded)
  • The Killers - Mr Brightside
  • Takida - Broken
  • Mando Diao - God knows (eller kanske snarare springa runtrunt i stor gympasal pa friskispass)



Kommentarer
Postat av: Kech

Syster yster, inte visste jag att du hade en blogg. Snygg var den också, du får hjälpa mig att styla min när du kommer hem. Jag tror föresten att du har fått lite inspiration från mig till dina patylåtar!

Postat av: Kech

Jag menade Party!

2006-07-21 @ 00:02:45
URL: http://SpecialK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback