if you're feeling sinister...

Jag har frusit hela dagen. Jag trodde att det var varmt ute - det var svinkallt. Dessutom har bibliotekets lunchrum extemt bra luftkonditionering (helt i onödan, behövde inte bli kallare än jag redan var). Och så frös jag i natt. Jag drömde att fyra vampyrkillar bet mig och det bara sprutade blod och jag var livrädd. Mycket obehagligt, det är väldigt sällsynt att jag drömmer såna där riktiga mardrömmar. Funderar på att krypa ner i sängen snart.

Dessutom har jag varit upprörd idag. Irriterande. Mest irriterande var att jag bara till typ 40% var upprörd på riktigt. Resterande 60 procenten var upprördhet över att jag inte borde vara upprörd över en sån grej. Gah. Men nu har jag druckit två öl på CP och livet leker igen. Typ. Bra att upprördhet kan botas med öl. Ska bli ganska skönt att komma härifrån faktiskt.


Nu är jag kissnödig. Au revoir

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback