grillad kyckling, huvudvärk och idol

Så ser min fredagkväll ut. Efter att ganska snart ha kommit fram till att vi inte kunde komma fram till något smart rörande KBT vs DSM-IV vad gäller depression avslutade vi vårt möte med lite yogi-te och sushimix. Sen skulle jag handla god fredagsmiddag. På Folkes. Jag har inte varit på Folkes på länge, men när jag gick in där kändes det som om jag förflyttats tillbaka till tiden för fyra år sen. Lika trångt, dyrt och fullproppat med studenter. Det var nästan lite läskigt. Jag hade huvudvärk och plötsligt inte alls lust med någon avancerad matlagningskonst så det blev grillad kyckling med potatissallad. Zorro var åtminstone glad över beslutet när jag kom hem.

Nu känner jag mig inte mycket friskare än igår. Morr. Jag som trodde att jag var på bättringsvägen. Ynk för huvudvärk, halsont och nån ynka febergrad. Vill inte! Men jag ska krypa ned i soffan under en filt och läsa min sonic-tidning och sen titta på idol med lite naturgodis.

Trevlig fredagkväll på er alla som ska ut och ha roligt. Jag är inte alls bitter (Nej, egentligen är jag inte bitter, jag tycker det är skönt att vara ensam och ta det lugnt íbland...bara jag inte hade huvudvärk, DET stör mig).

/Helga

Jamie Cullum - Everlasting love
söt låt som är med i nån reklam, minns dock inte för vad...

Kommentarer
Postat av: Clara

det är inte den som är md i pringles- reklamen eller?

2006-11-24 @ 19:16:15
Postat av: Helga

Jaa! just det, chips är det ju!

2006-11-24 @ 22:18:49
Postat av: ia

vojne vojne. se nu till att kurera dig.

2006-11-25 @ 10:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback