läskiga celebs.. (ännu en onödig tema-bloggning)

vi har en väldigt onödig kategori som heter "tema". där är det typ bara jag som skriver. vilket har lett till att den är helt bortglömd. nu tänker jag dock öka på dess onödiga innehåll med ett nytt onödigt tema. och om ni orkat läsa såhär långt i min onödiga text kan jag rapportera att detta kommer handla om läskiga (och  onödiga?) kända människor. har absolut ingen aning om hur de är som personer. hela bunten är säkert uuuunderbara. eller.. hrmm.. nästan alla! vissa har bevisligen inte alla hemma.. detta är dock en totalt ytlig bedömning av några människor som ser lite (å vissa MYCKET) scary ut.


jordan. vaaarför dessa airbags? hon är säkert söt under silikonet och white trash-sminket.


mickey rourke. hjäääälp! stäm din plastikkirurg.


melanie griffith. ngt måste gått snett nånstans.. hon är dock fortfarande glad.


amanda lepore. har för mig att hon en gång hette armand. å var en han. nu är hon scary.


nicole richies fd stylist rachel zoe. hon ser helt.. skinntorr ut. borde äta upp sig lite. eller mycket. å fylla ut skrynklorna lite.


michael jackson. finner för tillfället inte ord.


sådär. nu har jag gjort vår blogg till en mer skrämmande plats. plis dont stäm me ifall ni får posttraumatiska stressyndom efter att ha kollat in detta.

ia

låt: the lemonheads - fade to black
kompenserar läskig bloggning med en fin cover..





Kommentarer
Postat av: H

hjälp, jag ska aldrig bli kändis..då kanske min bild finns på massa bloggar under tema: läskiga celebs.

2006-11-30 @ 22:28:54
Postat av: ia

uscha. det måste mycket till innan man ser ut SÅHÄR! tex en ondsint plastikkirurg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback