ny frisyri!

nu har jag varit hos dyr frisör och klippt av mitt långa, slitna och boring hår. det blev jättekort. så skönt! nu kommer det att torka på nolltid och faktiskt kanske tom få lite volym som stannar kvar längre än tre minuter, trots tupering och spray och sånt jox.

hmm. nackdelen med denna lämpliga frisyr är att killar altid föredrar långt hår. undrar om de tror att jag är en fellow kille åxå nu? ynk. nåja. jag tycker iaf om min frisyr. älskar att ha kort hår!


blek och very osminkad ia. trots usel bild är jag mycket nöjd med rufset!

nu ska jag sova. undrar hur håret ser ut au demain? säkert ett stort tufs..

nightie

ia

låt: bright eyes - haligh, haligh, a lie haligh
är inte direkt insatt i vad haligh betyder men låten är bra..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du klippt av dig ditt långa vackra hår??? Kunde du inte gett det till mig? Jag kämpar o kämpar o räknar varje millimeter som mitt näst intill obefintliga hår växer... (Det som dock är positivt är att jag inte tröttnat än och klippt av mig allt för att jag ser för jäklig ut. Nu når det nästan ner till axlarna, he he.)Men du e fin i kort hår, det ser mer ut som ia. Okej, nu har jag babblat färdigt... Snart e det Jul! Kram till er båda! //Jenny fråmm Åååland!

2006-11-23 @ 09:25:33
Postat av: ia

japp. klippte bort typ nästan 15 cm. det känns faktiskt mer som ia! jag är nog korthårig till min hårläggning.

2006-11-23 @ 09:41:57
Postat av: bloggkollega

Jättefint blev det! Och killar föredrar inte alls alltid långt hår, inte när det gäller mig i alla fall (och ändå envisas jag med mina ljuva lockar, haha).

2006-11-23 @ 11:23:09
Postat av: huvet

Vad snyggt det blev! Har inte tänkt dig som korthårig till läggningen, men snyggt är det. Och du får hitta en långhårig kille så jämnar det ut sig ;)Och mina ljuva lockar har inte fångat nån kille än heller. (men en gång fångade de en tennisboll!)

2006-11-23 @ 21:28:53
Postat av: ia

ja! jag får ge mig på typ idolmarcus. han är värsta hårbollen! borde kanske börja kolla på idol..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback