psykolog vs sjukgymnast

Jag sitter och läser en artikel om att ungdomar mår allt sämre, pratar med Ia på msn och skrattar så jag gråter (INTE på grund av att ungdomar mår sämre kan tilläggas). Några citat från artikeln:

"Jag fixar inte psykologer. De bara sitter där tysta med sina anteckningsblock och glor på mig och jag förväntas spy ur mig min historia för dem"

"Jag fick gå till BUP:s sjukgymnast i stället och det var ett mycket bättre alternativ för mig. Henne kunde man prata med om andra saker, vanliga saker. Och hon var alltid glad"

Kontentan av det hela är att sjuka gymnaster är glada och bra på alla sätt och vis medan spykologer är läskiga och bara glor på en. 1-0 till Ia alltså.

/Psykologen i sammanhanget.

Emma Dahlqvist - Philosopher on a dancefloor
bra låt av tjej jag inte vet nånting om alls, men hon har en myspace-sida som alla andra

Kommentarer
Postat av: Anonym

mooahahaha! härmed bevisat att sjuka gymnaster är bättre än spykologer! wiiiiiieeeeeey!

2006-11-27 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback