så funkar anders och måns...

Nu är det Fråga Anders och Måns på TV. Det borde jag nog titta på. Jag har älskat Anders och Måns sen Så funkar det i P3. De är roliga. Och nördiga. På ett bra sätt!      

Jag tänkte först skriva ett argt klagoinlägg där jag skulle gnälla över att hela mitt långa blogginlägg som jag skrivit försvann. Men eftersom jag ändå inte skrivit något särskilt viktigt där så får det utebli. Jag känner mig tillräckligt gnällig just nu ändå. 

        85060-301två heta killar
/Helga

Joanna Newsom - Only skin
från hennes nya skiva med riktigt långa låtar, ingen är under 7 minuter...den här är hela 16,53 minuter!

Kommentarer
Postat av: ia

hihi. humor går före snygghet!

2006-11-03 @ 10:52:51
Postat av: Per Salomonsson

Skitkul detta hära med Anders och Måns. Tänk att två töntar kan göra så fantastiskt bra onödig tv : )

2006-11-30 @ 19:37:52
Postat av: Helga

Ja, fram för fler töntar i tv!

2006-11-30 @ 21:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback