snö, barnsliga påslakan och arga handledare..

idag har jag och min klasskompis/roomie åsa riskerat våra liv när vi körde till IKEA i hennes ovinterdäckade bil. men det gick bra. vi överlevde och hon fick sin lampa och jag mitt obligatoriska påslakan-set. kan inte åka till IKEA utan att köpa påslakan. det bara gååår inte. men jag köper alltid de billiga varianterna. denna gången blev det ett från barnavdelningen med söta firrar och korallrev och stuff på. barnsliga ia likes a lot!

när vi kom hem så tackade vi gud en stund för att vi överlevt och sedan satte vi oss med c-uppsatsen. vi satt vid varsin dator och höll kontakten med walkie talkies (det bli så jobbigt att sitta och skrika till varandra mellan rummen). nu är vi klara med ändringarna i bakgrunden. hoppas bara att vår handledare håller med om den saken.. förmodligen inte..

- åsa. är du där? kom. jag tror vår handledare hatar oss. kom.

imorgon blir det smärtrapport. such a pain in the ass! men det blir nog bra tillslut..

nu ska jag fantisera mig om fina kläder på net a porter.com. det fanns a lot. allt givetvis ap-dyrt, men men..
dreaming is free!

klart slut

ia

låt: blood music - wintercold
en.. vinterkall låt. som även är bra..



Kommentarer
Postat av: H

Hoho, det hade varit så riktigt kul att se er ropandes i walkie-talkies. Jag vill också ha fina kläder, men jag kan inte ens titta på internet..mår för dåligt över att jag inte har råd. Yyyl.

2006-11-01 @ 20:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback