ARG!

vi har en hobbypyroman i flogsta.. igår när vi helt fredligt satt och kollade på ondskan så kände vi mystisk röklukt. "hmm" tänkte vi "kan det vara ngn lampa?" vi släckte allt i lägenheten utan att mysteriet löstes tills tomas öppnade ytterdörren och det var rök i hela trapphuset. någon/några j-la idioter hade eldat på anslagstavlan i trapphuset och den hade brunnit för fullt när en av dom som bodde på nedre botten hade kommit ut. förtjusande. såna här saker gör mig så irriterad. totalt meningslöst. jag skulle vilja slå den som gjorde detta.



inte nog med det. det har även varit ngn i vårt källarförråd och norpat saker. tur att vi mestadels bara har typ kartonger därnere. men dom hade iaf röjt runt därinne och tgit åsas nya cykellås och förmodligen hennes nya stänkskärm till cykeln också.
morr.



f.ö så råkade jag spilla ut halva flaskan av rumskompisens sköljmedel som jag smyglånat på brorsans jacka som jag också smyglånat när jag var och tvättade nyss. det känns som ett till morr är på sin plats här.

hoppas resten av dagen blir någt bättre.

over and out.

ia

låt: magnetic fields - i wish i had an evil twin
jag är som sagt kär i stephin merrit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback