egoinfo

Favorittidning: sonic
Favoritplagg i garderoben just nu: för närvarande känns det som om jag inte har något i garderoben jag gillar, men jag svarar väl ändå min mysiga långa svarta tröja och söta myrorna-stövlarna som egentligen är en storlek för små (bittert).
Byter gärna garderob med: alltså, jag har ingen koll på kändisar med snygga kläder…men det vore ju smart att byta garderob med någon rik typ med ett mkt större utbud än mitt ynka.
Vanligaste färgen på mina kläder: just nu svart, trist nog. Annars är nog favoritfärgerna grönt och rött…lila är tufft också, jag tycker om färger!
Sminktips till allmänheten: inget till vardags, mycket till fest
Mitt rum kan beskrivas som: grönt, brunt, blått, 70-talsgardiner och kattbilder
Mig själv med tre ord: snäll, oengagerad och diplomatisk
Jag tränar: målet är två gånger i veckan, men det är så mkt i vägen..
Jag ville bli när jag var liten: bonde eller bibliotekarie
Nu vill jag bli: psykolog tror jag..
Humör just nu: det regnar och jag har ont i magen – med andra ord inte så himla bra
Är det nåt du absolut inte äter: inälvsmat
Hur många kuddar sover du med: förr minst två, men nu har jag bytt strategi och sover med en..dock alltid minst två i sängen.
Morgon- eller nattmänniska: jag är både kvällstrött och morgontrött, men jag är nog mer produktiv på förmiddagen än på kvällen
Sparare eller slösare: jag brukar spara, men på sista tiden har jag slösat vilket fått till följd att jag har typ minus tvåtusen på kontot
Bästa film: nej, jag kan inte välja
Bio eller promenad: promenad till och från bion
Är du kittlig: ganska, fast jag vet inte riktigt..ingen har försökt kittla mig på länge tack och lov
Största svaghet: godis, om jag börjar kan jag inte sluta

Det här är jag bra på: sova
Chips, morötter eller godis? godis, fast chips är inte fel det heller..morötter kan man dippa i grejs.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : ganska välstädat
Kaffe, te eller inget? te ibland, aldrig kaffe
Har du en besatthet? nej, jag är nog ganska obesatt

/Helga

Veronica Maggio - Dumpa mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback