jag listar vidare..

Favorittidning: ELLE
Favoritplagg i garderoben just nu: mina blåa och varma second handstövlar. perfekta i kalla sverige.
Byter gärna garderob med: hm? scarlett johanson har alltid fina klänningar vilket saknas i min garderob. äger två stycken.. sammanlagt.
Vanligaste färgen på mina kläder: en blandning enfärgare saker. väldigt lite mönstrade grejs. typ en t-shirt eller nåt.. boooring men praktiskt.
Sminktips till allmänheten: less is more. cremerouge till vardags räcker långt.. å böj upp ögonfransarna.
Mitt rum kan beskrivas som: enkelt. not massa krafs.. men jag har röda gardiner!
Mig själv med tre ord: förvirrad, lagomt djup och en smula cynisk..
Jag tränar: alldeles för lite..
Jag ville bli när jag var liten: arkeolog eller fotograf.
Nu vill jag bli: sjukgymnast. hit med min legitimation nån gång!
Humör just nu: trött men orkar inte resa mig från datorstolen för att släpa mig i säng.
Är det nåt du absolut inte äter: pålle
Hur många kuddar sover du med: två i sängen men en under huvudet.
Morgon- eller nattmänniska: morgon. därmed INTE sagt att jag spänstigt skuttar ur sängen kl sex FRIVILLIGT
Sparare eller slösare: oftast slösa. ibland får jag ett spara-ryck men det är inte ofta. funderar på att bättra mig men har inte riktigt bestämt mig ännu.
Bästa film: donnie darko.
Bio eller promenad: bio och cola.
Är du kittlig: inte så värst, men försök uppskattas inte.
Största svaghet: ben&jerrys glass. finns det ngt godare än brownie eller cookie dough?
Det här är jag bra på: rita gubbar
Chips, morötter eller godis? godis. jag är väl ingen kanin heller!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) :
rätt välstädat. hatar ha massa saker drällande..
Kaffe, te eller inget? kaffe med mjölk. mkt viktigt.
Har du en besatthet? varanteatern

det var det. helge, din tur härnäst..

ia

låt: gary jules - mad world
donnie darko soundtrack. så fin. snyft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback