måndagsmörker

Det har nog blivit höst nu för det har varit becksvart utanför fönstret ett bra tag. Jag har precis ätit underbart god lasagne med linser och spenat (mmm..) och kommer säkerligen få håll på passet jag tänkte gå på sen. Är alltid en svår avvägning det där...jag är ju skithungrig innan och måste äta för att få energi till att orka röra mig, men samtidigt så måste jag då äta jättetidigt och så blir man ju ändå hungrig efteråt. Det brukar lösas med att jag äter alldeles för sent, men innan passet, och knappt kan röra mig för att jag är så mätt. Jaja. Lite får jag väl ut av det ändå.

Min helg har varit lugn och trevlig och idag har ett exminerande seminarium avverkats (förhoppningsvis med godkänt resultat också även om det aldrig känns bra med seminarier..).  Nu är det bara läsa läsa läsa läsa inför nästa som gäller och det är jag inte alls sugen på. Det är helt tyst runtomkring mig, jag lyssnar inte ens på musik och jag vet egentligen inte varför. Har bara såna perioder ibland när tystnaden är värd så mycket mer. Fast nu hittade jag en rolig lista som kräver musik...ska fixa..

/H på återseende snart

The Pipettes - We are The Pipettes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback