marabou daim i min skrubb..

sitter återigen här i min skrubb och blippar. gäller att passa på när man har tillgång till computer.. egentligen skulle jag sitta och göra ett träningsprgram till en patient som har typ alla rörelseinskränkningar som man kan ha samt smärta både lite här och där. where do i begin?
för att förhala det hela lite så traskade jag iväg till sandvikens sjukhus lilla minimatsal (jmf med ackis blå korset är det en liten kokvrå bara) och investerade i en 200 grams marabou daim-choklad. helt sjukt god!

noterat: läkare är ett eget matsalssläkte. de sitter alltid ihop. och så är det nästan bara dom som äter i matsalen åxå = idel vita rocks var man än vänder blicken. det beror nog på att det är bara dom som har tillräckligt höga löner för att kunna hosta upp 60 riksdaler för lite halvynka kost every day. jag skulle bli ruinerad efter en vecka.

nu fick jag ett sms. det finns faktiskt mottagning in my skrubb ibland..

nä, detta går ej för sig. jag måste ta itu med träningsprogram och diktering. NU!

ciao

ia

låt: fleetwood mac - albatross
man inbillar sig att man ligger i en hängmatta på väl vald söderhavsö när man hör denna låten.. aaah..



Kommentarer
Postat av: H

Hihi, ett sånt riktigt farligt sms. Han har säkerligen onda avsikter, folk verkar oftast ha det (kanske inte nödvändigtvis onda, men ändå avsikter). Därför är det bäst att vara tydlig från början så man slipper probb. Om man vet vad man vill, det vill säga. Vet du det?

2006-10-25 @ 16:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback