men.. nu är det över!

jag blev godkänd på praktiken. gick faktiskt riktigt bra. nu ska jag snart tillbaka till kära uppsala för en luuuugn hemmakväll. trots att det är fredag. tar igen det i morgon istället. då blir det gask på v-dala med deportees och irene och fyra små skutt. minst.


deportees


irene

ska bli trevligt med gask.. var ett tag sedan. fast tror att denna gasken är betydligt mindre pretto än de gasker jag varit på hittills. valfri klädsel, billigare biljett och säkert inte direkt trerätters (vilket gör nada. man går inte på gask för den goda kostens skull. iaf inte jag..) undrar om man ska sjunga traditionella snapsvisor och skåla på det rätta sättet? sånt tycker jag är kul. trots att det är pretto!

nä, nu måste jag börja få lite gjort. tänkte ta och röja lite i min källare så jag inte lämnar ett bombnedslag efter mig.

till verket!

ia

låt: M.A.S.H theme - suicide is painless
nej, jag är INTE suicidal. kom bara att tänka på den utan orsak alls.. den är bra iaf.

Kommentarer
Postat av: Hasse o Sivan

Röjningen i källaren gjorde du bra!!!
Trisse tycker det är lite ensamt i sängen bara.
Hittade du till Kupan? Mor påstår att du har dokumenterat dåligt lokalsinne. Hade du sagt nå´t kunde jag ha ledsagat dig dit.
Hasse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback