nästintill helg!

Äntligen är ångestseminariet avklarat. Det gick okej. Åtminstone för att vara jag i seminariesammanhang. Skönt att ha terapisession precis innan så man kan få utlopp för sin ångest, eller också gjorde det en onödigt stor grej av det. Skitsamma, nu är det över.

Så riktigt roligt att en av mina favvobloggare
populärkultursjunkien idag i ett inlägg hyllar Kreml High och Varanteatern. Varan-TV:s storhet bör verkligen spridas, då blir det fler och fler som klarar Skräddaren säger nej-testet (vilket som minst belönas med vår stora respekt).

Nu är det nästan helg för mig. Seminariet är över och nästa moment av kursen kör igång på måndag. Det momenten innebär en hemtenta jag knappt har tid med, men det ska väl lösa sig det med. I morgon ska jag på föreläsning hela dagen på grund av jobbet, den handlar om att jobba beteendeterapeutiskt och verkar jätteintressant. Såg i en annons att den kostade typ 1500 att gå på, helt lyxigt att få gå gratis alltså.

Nej, nu ska jag åka till ICA och köpa några liter tranbärsjuice för att förebygga urinvägsinfektion. Blä blä blä. Kan inte min kropp bara fungera på ett normalt sätt?

Och förresten..ett stort grattis till lillasyster Clara som klarade teoriprovet!!

/Helga som SKA fylla i den där listan nån gång, listor är roliga att fylla i...fast mindre roliga att läsa sen.

Love is a burning thing - Dancer  (ett band som tagit sitt namn från början på en Johnny Cash-låt måste ju få sin plats i mp3-listan)


Kommentarer
Postat av: ia

yaaay. nu slipper du känna dig som om du vore med i en ingmar bergman-film!

2006-10-19 @ 18:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback