red is the new blog..

nu har vi fifflat med blogg igen. det kändes lite i ynkaste laget att göra gratisreklam för löfbegs lila. speciellt vid tanke på att det INTE är det godaste kaffet..
nu är vår blogg röd. som synes.
vi har kämpat för att sätta in en liten varan-bild uppe vid texten men varanen vägrar att samarbeta.

det är fortfarande papperskaos i mitt rum.
ska dock försöka få ihop det sista i c-uppsatsens inledning så vi kan skicka in eländet. till handledaren. sen kan jag röja lite.

men första ska jag fantisera om vad man kan vara utklädd til på halloween. OM man skulle ha gått på en hemmafest. nu ska vi ju ut på norrlands efetråt och då känner jag att jag inte är så sugen på att komma med heltäckande outfit. men en ynka liten accessoar ska det allt bli!

så här kan man se ut om man vill vara känd film-mördare

85060-278
kanske hannibal lecter? måste dock jobba på stirrande blciken..
85060-279
freddy krueger? han har ju väldigt fin tröja som matchar vår blogg..
85060-281
michael myers? måste då förbättra min slow-motiongångteknik.
85060-283
scream? en klassiker.. tycker dock att masken ser något löjlig ut..
85060-280
the grude? överkonsumtion av svart kajal och rädsla för solen krävs..
85060-282
jigsaw? en trehjuling och diverse tortyrredskap måste införskaffas.. jobbigt.

det finns massa alternativ! mitt projkekt blir dock att hitta ngn form av halloween-accessoar.. inte lika spännande men förmodligen enklare än att skaffa trehjulingar och stirr-blick..

over and out

ia

låt: strip music - desperation
bra låt av band som jag inte lyssnat på tidigare..


Kommentarer
Postat av: Helga

Testa Hannibal Lector-outfit/utseende på Norrlands och se om du får ragg, tycker då jag. Jag känner mig blek så jag kör nog på Grudge-stilen. Nu ska jag dammsuga. Roligt.

2006-10-31 @ 13:24:07
Postat av: ia

jag har bestämt mig för freddy! fast utan den taskiga hyn. och knivtassarna. och hatten. men den randiga tröjan vore inte fel..

2006-10-31 @ 22:48:58
Postat av: Miltiades

Nice

Postat av: Konstandinos

Interesting...

Postat av: Matthaios

Interesting...

Postat av: Yiannos

Cool}Cool!

Postat av: Yiannos

Nice!

Postat av: Romanos

Nice!

Postat av: Antonis

Sorry :(

Postat av: Miltiades

Interesting...

Postat av: Christos

Cool...

Postat av: Aristides

Cool.

2007-05-08 @ 08:09:31
URL: http://bmw-elektric.mycartw.info
Postat av: Pericles

Cool.

Postat av: Kyriakos

Sorry :(

Postat av: Epameinondas

Cool...

Postat av: Constantinos

Cool...

Postat av: Elias

Cool.

Postat av: Silvanos

Cool.

Postat av: Prokopios

Cool...

Postat av: Sotirios

Sorry :(

Postat av: Kostas

Interesting...

Postat av: Michalis

Sorry :(

Postat av: Simos

Interesting...

Postat av: Odysseus

Interesting...

Postat av: Kostas

Cool.

Postat av: Simos

Cool...

Postat av: Yiannis

Nice...

Postat av: Antonios

Cool.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback