the botten is nådd

Jag fick noll rätt på DN:s nutidstest, nu kan det inte gå sämre. Woho. Citat: "Av alla som gjorde testet klarade du dig bättre än 0%". Tack, jag vet att jag är blåst.

Eftersom det redan bloggats så bra om gårdagens Stockholms-utgång kan jag bara konstatera att vi hade väldigt kul. Alltid kul att vidga sina vyer men slutligen inse att Stockholm är bra, men Uppsala är bäst. Jag är ganska trött nu. Och fatttig. Som om det inte var nog med helgens utgifter lyxade vi till det med asiatisk buffé så fort vi anlände till kära Uppsala. Sushin var riktigt god,  men asiat-tanten som serverade hatade oss eftersom vi ville ha glas till vattnet (där kom vi med helt orimliga krav). Dock var det definitivt värt pengarna, särskilt eftersom Ias idealman satt några bord bort. Synd att vi inte lyckats få till ett kort på honom, det skulle i så fall kunna användas som mall vid framtida killspaningar.

Nu ska jag sätta mig i mysiga soffan och äta kladdkaka med glass. Lovely.

Håkan Hellström - Kom igen Lena (den mest oynka låten som spelades på Blue Moon Bar igår)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är förmodligen skottpengar på oss nu efter denna fräckhet att fråga efter glas till vattnet..

2006-10-08 @ 22:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback