vackert väder

Jag förstår inte hur jag överlevt fyra år i cykelstaden utan ett regnställ. Men på något märkligt sätt har det gått. Regn regn regn. Nu har jag varit på terapi och gått hem med ett paraply som vänt sig ut och in hela tiden, det ser extremt komiskt ut och jag flydde från en UNT-fotograf som stod misstänkt nära mig med sin kamera. Varför är regnställ så dyra?

Kan inte sätta mig och läsa interpersonell personlighetsteori förrän jag klurat ut mysteriet med vår osynliga varan. Den visade sig en stund igår, men nu verkar den försvunnit helt och hållet från internet. Jag önskar jag var en datanörd så jag kunde fixa bloggen fin.

Det finns två saker jag borde göra förutom att plugga. Det ena är att städa lägenheten och det andra att handla. Men just nu är jag mest sugen på att krypa ned i sängen och läsa ut Ett ufo gör entré. Eller varför inte sova? Jag har kommit in i en sån där intensiv drömperiod igen och då vill jag bara ha sovmorgon varje dag för att kunna fortsätta på drömmarna. 

 sushi ska ätas i kväll, hoppas det smakar bla..(mela lis? eller är det bara kineser som platal så?)

/Helga 

Jakob Hellman - Vackert väder
Keep on dreaming..

Kommentarer
Postat av: ia

hoppas du å småsyster ystrarna har en sådan riktigt trevlig kväll!

2006-10-31 @ 22:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback