arghet..

vaknade i morse och var helt arg. hade drömt en skum dröm där jag var ovän med typ hela världen och ingen fattade varför jag var arg.. utom jag. som var fly förbannad och skällde ut alla som kom i min väg som inte hade förståelse för min arghet. kommer dock inte ihåg varför jag var så himla arg. tror det hade nånting med en tvättmaskin att göra..

det verkar jobbigt att vara sådär arg. tur att jag är ganska o-arg i verkligheten. senast jag var riktigt arg var när jag såg "north country". film med bla charlize theron om sextrakasserier på ett stort gruvföretag. då satt jag och boxade på soffkudden för att få utlopp för mina aggressioner.

85060-199

/ia

låt: PJ harvey - working for the man

Kommentarer
Postat av: H

Tur att inte jag var inblandad i denna dröm i alla fall. Du får inte vara arg i morgon, då är det velvet.

Postat av: mamm

du blir ju så ilsk ibland. men det går ju över fort. Jag vill tipsa om en hudiktjej som gör en serie om Elsa. du kan hitta Elsa på:
http://elsas.se/

2006-09-23 @ 16:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback