dagen efter kvällen före

Gårdagens utgång levde helt enkelt upp till alla förväntningar. Trevlig förfest, bra musik, roliga människor (bland annat en återfunnen klädikon). Med mera. I love Velvet.

Idag dricker jag cola, äter resterna av min goda paj, lyssnar på mina nya skivor och läser Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. Samt bläddrar lite oengagerat i Alzheimersbok och skjuter upp det till morgondagen. I morgon ska jag även klippa mig: lugg eller inte lugg, det är frågan.

VaranTV-testet: Svara "Nej, där blir det nej. Där blir det bestämt nej" på frågor/uppmaningar från folk för att kontrollera om personen ifråga lägger till "Skräddarn säger nej". Ia lyckades hitta typ tre (?) som klarade testet på två dagar, imponerande. Dock var det bara en av dessa som blev belönad.


 tre spykologer och en sjuk gymnast.

/Helga

Velvet Underground - Sunday morning


Kommentarer
Postat av: ia

ett sådant riktigt bra test!

2006-09-25 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback