fysiologitenta.. uhuuu.

nu har jag skrivit min icke efterlängtade tenta i smärtfysiologi. bara kursnamnet gör att man blir avskräckt ju. och inte blev jag gladare när jag fick tentan i min tass heller.. hallååå. dom kan ju inte ta med frågor som jag inte kan heller! det är elakt. två av frågorna hade jag aldrig ens hört talas om.. gjorde dock ett tappert försök och ljög hop några svar. felaktiga svar kan tilläggas.

det hela hade nog känts ok om det inte vore så att vi ska ha 70 % rätt på tentaeländet. 70! det är hur mycket som helst.. på alla andra (normala) utbildningar räcker det med 60 % rätt. har hört rykten om att sjuksköterskorna tom bara behöver ha typ 50 % på sin anatomitenta. FUSK!



nåja. det kanske finns ett litet ynka hopp att det går vägen.. men isåfall är det ett gränsfall. uscha. tycker inte om gränsfall. speciellt ej sådana som hamnar på fel sida av gränsen.

nu ska jag tillbaka till skolan igen för tre och en halv timmes ytterligare föreläsning (tro inte att vi är lediga efter en tenta på denna utbildning. nej nej. sådan lyx har vi minsann inte..)

/ia, något sur

låt: lars winnerbäck - tvivel

Kommentarer
Postat av: H

Låt oss hoppas att du hamnar på rätt sida om den läskiga gränsen. Dagen låtval var lite spännande - Morrissey feat.Winnerbäck eller? Skulle gärna vilja höra den versionen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback