jag är också arg

Även jag är arg nu. Fast inte för att jag drömt en jobbig dröm (min dröm var rätt trevlig har jag för mig) utan för att jag försökt bränna en skiva ca fem gånger nu med resultatet "process failed". Morr. Vet inte om jag ska slå datorn, nero eller låtarna. Annars går det minsann alltid att bränna, men inte när man ska göra en sjukt bra "Absolut Velvet 23 september"-blandskiva.

Nu har jag varit på bibliotek och lånat Alzheimersbok och ringt en psykoterapeut som inte svarade. Nästa projekt blir äta lunch. Det är helt skönt väder ute.

Jag borde köpa en present åt min far som fyllde år förra veckan, men eftersom jag inte har några planer på att åka hem känns det inte akut. Att jag inte har några planer på att åka hem känns också lite dåligt. Men jag har ingen lust helt enkelt. Vissa saker lockar lite, men det är inte bra och sånt som inte är bra ska man inte ägna sig åt. Gah.

Woho. Nu kom posten. Och mina skivor från Cdon som jag beställde typ i förrgår. Plötsligt gick ilskan över. Jag kan säkert läsa Alzheimersbok och lyssna på musik samtidigt (inte för att det brukar gå annars, men det är ju inte varje dag man får skivleverans).

/Helga

The Pipettes - One night stand

Kommentarer
Postat av: The Dude

Fasicken. Jag beställde grejer från cdon i måndags och de kom inte med posten idag. Men kul för dig. :)

Postat av: Helga

Vad orättvist av cdon att prioritera mig. Du kan få ta över min ilska för nu är jag glad igen.

2006-09-22 @ 15:39:23
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback