jag måste va sjuuuk, sjuk, sjuk, sjuk..

*snörvel*
har fått en lömsk förkylning till skänks. det är ganska tråkigt. jag hatar att vara förkyld. min nos är helt söndersnuten och huvudet känns som fullproppat med typ ull. dessutom är jag kroniskt trött. sov 12 timmar inatt och är ändå zombie idag.
jag veeet att förkylning är helt ofarlig åkomma och att den drabbar absolut alla samt att jag borde sluta gnälla pga min ynka sjukdom. men nu är det så att jag tycker förskräckligt synd om mig själv.. och ett gnäll kan faktiskt hjälpa för stunden.

dumma rhinovirus! jag skulle vilja slå det. eller i varje fall säga till det på skarpen..



/ämlig ia

låt: håkan hellström - en vän med en bil

Kommentarer
Postat av: H

Alltså, ALLA i min omgivning är sjuka. Tur att jag inte umgåtts med dig på ett tag. Jag vägrar nämligen drabbas. Ska nog äta lite vitlök till lunch. Krya på dig! Tänk på nätverkskablarna!

Postat av: mamm

Uj, uj, uj. Är du snuvig din stackare Det finns inget annat att göra än att ta det lugnt. Ni byter väl baciller med varann i Uppsala.
/mamm

2006-09-06 @ 14:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback