knytkoft införskaffad.

jag behövde inte skicka efter en styck svart knytig kofta från H&M rowells. den existerade även på uppsalas H&M. så lämpligt. då kunde jag ju dessutom testa den på plats. den var varm och gosig och jag tyckte den var värd det ynka priset 150 riksdaler.
nu måste det bara bli höst så jag kan använda nämnda varma kofta utan att få värmeslag och dö.. jag vill inte dö pga en kofta för 150 kronor. ska jag dö pga en kofta ska det åtminstone vara en dyr kofta!



/ia som verkligen borde göra vettigare saker än att blogga. typ byta om från pyjamasbyxor. klockan är tre for fucks sake!

låt: the flaming lips - it overtakes me/the stars are so big, i´m so small.. do i stand a chance?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback