"london bridge is falling down.."

hipp hopp hurraaaaa! fyra dagar i london! livet på en pinn! okej. det kommer säkert att ösregna all day long men det struntar jag iiii!
eftersom denna resa var helt spontan och ingen av oss ynka bloggare är direkt känd för att vara det så borde jag eg börja skriva packlista redan nu som kompensation för all denna plötsliga spontanitet.

  • regnjacka
  • gummistövlar
  • paraply
  • flytväst
  • uppblåstbar flotte
  • simborgarmärke
  • dykutrustning
det borde räcka för att klara londons höstväder..

nu ska jag gå å gratulera katten trisse. han fyller år idag. 4 människoår. undrar hur många kattår det blir?

/ia

låt: morrissey - spring heeled jim

Kommentarer
Postat av: Helga

En sån riktigt bra packlista! Det kanske är tur att man får ha med sig 20 kilo var om vi ska få med oss flotte och dykarutrustning...(eller också lämnar vi det hemma och shoppar för kilona i stället).

2006-09-28 @ 22:20:24
Postat av: huvet

simborgarmärket, det hade jag definitivt glömt ta med...

2006-09-29 @ 09:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback