porrig pop

Tisdag och skrivande av Alzheimersarbete står på schemat. Det går lite segt skulle man kunna påstå, men eftersom ingenting är stressigt med den här kursen så har jag vant mig vid att saker ordnar sig ändå. Konstigt att man ska bli så sjukt lat av att inte direkt ha några krav på sig. Men det skulle förvåna mig om det plötsligt skulle krävas ett avancerat PM och en i minsta detalj välförberedd redovisning för att få godkänt på den här kursen när allt annat har gått så lätt.


Jag trodde inte riktigt att Justin Timberlake var min grej, men jag kanske bara inte gett honom en chans. För nu kan jag inte längre påstå att jag ogillar hans porr-pop utan tvärtom. Okej då, inte alla låtar men jag är nästan beroende av Lovestoned. Bra för mitt vyvidgande!

Var och tränade igår och funderar på att gå idag igen. Bäst att passa på medan man är frisk och inte känner avsmak inför det.

/H


Justin Timberlake - LoveStoned - I think she knows(interlude)


Kommentarer
Postat av: ia

ha. även helge har fallit dit.. sådan riktigt oindie musik.

2006-09-26 @ 17:22:29
Postat av: H

jag tycker faktiskt att man ska få vara oindie. Mainstreamindie med andra bra inslag av diverse musikstilar tänkte jag köra på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback