"så svårt var det väl ändå inte?"

Jag gjorde DN:s nutidstest och fick två rätt. Det är ändå inte ett dåligt resultat för att vara mig. Det har hänt att jag fått ett ynka rätt. Då får man till svar "oj då, du skulle nog behöva en prenumeration på DN", hmm, jag kan ju skylla på att jag faktiskt inte prenumererar längre...behöver ju ej avslöja att jag får tidningen varje morgon ändå. När man gör testet och får ett uselt resultat hör det till att memorera svaren, göra om det igen och känna sig stolt när det står "strålande! du är verkligen nutidsorienterad!" på skärmen. Suck. Jag är oförbätterlig.

Nu ska jag iväg och träna. Osmart nog smällde jag i mig en massa god och ostig paj precis innan. Planerade lite dåligt, trodde inte det skulle ta så lång tid som det gjorde. Kommer nog inte orka skutta utan att få spykänslor. Jaja. Jag känner mig kanske duktig som släpar mig dit i alla fall. Och pajen var sjukt god.

/nutidsoorienterad Helga

Johnny Boy - You are the generation that bought more shoes and you get what you deserve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback