sex fötter under

Six feet under är en sån riktigt bra serie. Det upptäckte jag visserligen för länge sen, men på något skumt sett har jag under årens lopp säkert lyckats missa vartannat avsnitt eller så för att jag aldrig har koll på tiden på söndagkvällar. När jag bodde hemma försökte jag till och med under en period (pinsamt nog) få hela familjen att bänka sig framför Big Brother Live i stället. Ehm. En viss kvalitetsskillnad kanske (men Big Brother ÄR beroendeframkallande och det "var bättre förr" och det är psykologi och skitintressant ibland). Men nu har jag tagit tag i saken och börjat om från allra första början vilket snabbt ledde till ett ohälsosamt (pga att jag borde ägna mig åt tentapluggande) beroende av familjen Fischers liv.

85060-161

Att Peter Krause som spelar Nate Fischer är sjukt snygg (särskilt  i första säsongen innan han börjat bli helsunkig och förstörd) gör inte saken sämre. Jag kanske får börja med något slags belöningssystem där några timmars pluggande får följas av ännu ett avsnitt. Man måste ju ha nånting att se fram emot.

 (hmm, han ser dock lite vindögd ut på denna bild..jaja, whatever..)

/Helga, ett antal feet above ground

Thomas Newman - Six feet under title theme

Kommentarer
Postat av: ia

en sådan riktigt god serie!

Postat av: ia

en aning skelögd iaf. nystagmus?

2006-09-13 @ 17:12:49
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback