skräcknatt

Jag bör förbereda min redovisning nu, det blir bara massa babbel om nervceller och hippocampus och grejer. Det är skitintressant, men ingen orkar nog lyssna ändå. Snart ska jag till vårdcentralen och lämna urinprov (for your information). Har haft hemskaste natten på länge och sovit typ tre timmar, men nu mår jag helt bra. Fick skum urinvägsinfektionsaktig grej igår kväll, var på toa var femte minut mellan typ 11 och 03, kissade blod och trodde jag skulle dö. Mycket obehagligt var det. Sen lyckades jag somna och vaknade och kände mig fullt frisk. Skumt. Jag vägrar få njurproblem igen.

Är faktiskt lite besviken på mitt nyinköpa (svindyra) mousse: evokativ från Sebastian. Det funkar väl bra, men det luktar typ skog (varför tallbarsdoft på hårmousse, okej att man har det i rengöringsmedel och sånt..men..håret?). Eh. Förra Sebastian-mousset jag hade luktade ljuvligt fruktigt, nu luktar mitt hår  wunderbaum och hur trevligt är det? För övrigt ska jag platta mitt hår nu. Det är kul med en plattång, jag hade inte riktigt fattat det innan.

I morgon ska vi storstäda lägenheten. Det ska bli så skönt, särskilt efteråt. Jag tänkte att jag hade något smart att skriva om, men så var det visst inte. Over and out.

/Helga, med trolig sömnbrist som kommer visa sig under eftermiddagen

Go sailor - Fine day for sailing (eller också inte..)

Kommentarer
Postat av: ems

stackars lilla snutt...mår du bra nu? pusspuss på njuren

2006-09-29 @ 13:25:39
Postat av: ia

nä. inga nurproblem. då kommer gregory house och gör massa experiment på dig och slår vad om din hälsa med sina kolleger (iofs så slutar det hela med att han botar dig men du har haft a very unpleasant time under tiden..)

2006-09-29 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback