up, up and awaaaay!

dag tre avklarad. jag har fått förfölja gårdagens spykologpatient till sjukgymnast och arbetsterapeut. alla gjorde värsta utredningarna. och sjuka gymnasten och arbetande terapeuten frågade typ samma saker i anamnesen så tillslut kändes det som jag kunde svaren lika bra som patienten.
men välartad som jag är så satt jag på min pall och var tyst och fantiserade om min blivande sjuka gymnastkarriär. OM det nu kommer igång nångång. har ju f-ing j-la biomekaniken kvar. EN ynka poäng är den på och jag har fortfarande inte skrivit tentan en endast gång.. shame on me! men i januari får jag helt enkelt så lov att ta itu med eländet.. urk.

imorgon ska jag få vara mer aktiv än under dagens patientstalkande. först är det gymnastikpass på morgonen och sedan vattengympa efter det. det kan iofs verkligen behövas! jag får alldeles för god mat hos sivann och hans (mammas vänner som inhyser samt göder mig under praktiken) så jag håller på att lägga ut lite.. ynk.

fellow bloggare frestar mig med londonresa. och jag är so not svårövertalad. london måste det bli! eventually.. bara jag kommer hem från sandviken så.. ryan air har sådana riktigt sympatiska biljetti-priser!

nu vankas det middag snart tror jag.. mm-mm-mmm.

/ia

låt: tom petty - learing to fly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback