aktiv söndag som kompensation..

I natt har jag tagit igen massor av förlorad sömn. Vaknade halv tio och låg kvar och läste ut Sigge Eklunds Synantrop som jag började läsa i går (jag är bara pretto och skriver ut vad jag läser när det inte är typ Marian Keyes..). Sen funderade jag på hur jag skulle aktivera mig och när jag precis bestämt mig för att jag åtminstone borde orka med en promenad lyckades Emma få med mig på ett styrkemedelpass klockan halv tolv. Wow, tror det är första gången jag tränar på en söndag. Men skönt var det, även om jag nästan dog.

Lunch, och vad ska jag sen fylla den här dagen med?

Idag lyssnar jag på Anna Ternheim som så många gånger förut. Fast det är egentligen höstmusik. Borde köra vidare på min vårgrej med glad pop på svenska i stället. Men jag är arg på DC++ för jag kan inte ladda ner nånting jag vill ha och jag blir bara på dåligt humör när jag försöker få datorer göra som jag vill. Som tur är har jag en datasupportbror på msn just nu, han är till för att utnyttjas. Dessutom är han van vid mina extremt korkade frågor.

Okej, fredagkvällen var dimmig men två bilder kan jag i alla fall bjuda på:

image617
förfest fem trappor upp

image618

"jag är rädd, för du ser för bra ut i svart svart lugg och blå anorak" (ia, du måste färga håret svart!)

Helga

Anna Ternheim - Lovers dream


Kommentarer
Postat av: ia

hmm.. jag kanske börjar skrämma folk pga min snygghet då..?

Postat av: Lillasyster

Helgus! Nu har jag vart dum igen. Varför är jag alltid dum? Jag borde bannlysas från fester.

2007-04-22 @ 17:36:06
URL: http://specialk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback